zaterdag 18 mei 2013

Vakantie!

Terug van een weekje Schotland met mijn zoon Mike en mijn ouders. Samen op bezoek geweest bij mijn zus Ellen en haar man Tom. Wat een prachtig land is het toch; iedere keer weer onder de indruk van de prachtige natuur daar.
Op de route naar Kentra (Acharacle) bergen met sneeuw en zo nu en dan een temperatuur van 2*. Maar dat mag de pret niet drukken. En trouwens, de berichten uit Nederland zijn nog veel slechter.. misschien iets warmer maar regen, regen en nog eens regen. Dan zaten wij er toch beter bij.
Uiteraard hebben we in de omgeving wat trips gedaan.



Al met al was het een mooie reis met elkaar en hebben we genoten.

Voordat we vertrokken kreeg ik trouwens bericht dat de proefdruk van mijn broek gemaakt zou worden en dat mensen zich kunnen inschrijven voor de eerste release via http://uitgeverijmimosa.nl/parels/
Het gaat dus toch gebeuren. Zelf heb ik onlangs een ander boek van iemand cadeau gekregen, namelijk 'Ademruimte' van Matthijs Goedegebuure. Het is mooi om te lezen hoe je effectief je droom kunt verwezenlijken met talenten die je ontvangen hebt, vanuit je levensovertuiging. De onderwerpen in het boek zijn veel zeggend: je diepste identiteit, hoe om te gaan met autoriteit, strijd, groei en genezing.....
In feite bevestigt het boek Ademruimte de stap die ik zet. Ik kan het boek Ademruimte echt aanbevelen!
Een vakantie is geen vakantie als ik niet lekker bezig kan zijn met het maken van kaarten. Dus vandaar weer een paar creaties, die ik hier laat zien. Ik loop met het idee om een keer een middagje te organiseren voor cliƫnten, vriendinnen en wie dan ook om samen kaarten te maken voor een goed doel. Wie weet gaat dat er nog van komen.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten